Presentation Day

Posted by mosqto | 5:39 AM | | 0 comments »

(gmbar di ambil oleh: Ayub)

Salam semua.
Semalam merupakan hari pembentangan aku dgn kwan2 satu batch. Course yg kitorang bentangkan adalah berkenaan "administrative office management". Dalam course ni, kitorang blaja bagaimana cara untuk membina sebuah organisasi dan kita andaikan diri kita sebagai Manager dlm assignment ni.

Semasa hari pembentangan tu, mcm2 jenis organisasi yg diorang buat. Tapi organisasi yg aku dgn partner aku, Jai, buat adalah mengenai organisasi game. Nma organisasi kami berdua
STEPGAME - perfect game for the player, ni la trade mark kami. Organisasi kami ni smua psl game and alat2 permainannya.

Utk pengetahuan korang, course ni adalah presentation terakhir kami dlm semester ni. Dan lps ni, aku nk kena study n wt revision plak utk Final Exam... hohohoho... Wish me luck okay. Ok la.. xde citer byk, tu je yg aku nk share dgn korang. Kpd korang2 yg nk present or exam, aku ucapkan selamat maju jaya.

Adios...

0 comments