Makan Malam bersama teman2

Posted by mosqto | 10:11 PM | | 0 comments »

Assalamualaikum WBT.
Rasa nya mmg dh lme sgt la aku x post latest news, bukan pe cume skrg ni aku tgh bz gler la... nk siapkan final assignment, prepare tuk presentation lg dan last skali preparation for my final exam. Tapi hari ni aku nk citer psl mlm semalam, psl pe yg berlaku malam semalam.

Semalam, aku dgn geng2 mbsc aku dh kluar makan malam bersama2. Kitorang nk makan sama2 sblm ni pn susah gk, sebab pe? msing BZ la... Motif dan tujuan kitorang berkumpul mkan sama2 mlm smalam adalah utk membincangkan sesuatu.

Topik perbincangan kitorang tentang, plan utk cuti semester nnt. Antara plan2 yg di cadang kn, wt picnic kt Teluk Kemang, pegi zoo, pegi Genting dan mcm2 la yg ngarut2 lg, hehehe... Plan ni kitorang agk nk pegi dlam pertengahan bulan 5 kot. Dalam pengiraan awal, hmpir 25 org yg pegi termasuk mmber 1 batch yg lain. Biar ramai mne pn, janji meriah kan... hahaha.

Untuk meeting yg sterusnya ( ceh, meeting la konon ), xtau lg nk wt bile tp insyallah dlm mase yg terdekat gk la. Walau pe pn, aku hrap plan ni akan menjadi.... Sukses3!!!! hehehe...

0 comments