Assalamualaikum W.B.T

Hari ni 8 April 2009, Peperiksaan akhir utk aku dh masuk hari yg ke 3. Paper utk Hari ni Human Resource Management. Peperiksaan bermula pd jam 9.30 pagi dan tamat pada 11.30 ( 2 jam je ). So, mcm bese la sume aku dpt jwab... btol ke x tu aku xpsti, tawakal je la... Yang pnting aku dh jwb sebaiknya.

Lepas ni plak, exam aku start blek mggu dpn hari Selasa dan Khamis. Persediaan utk mggu dpn aku wt note jew. Sbnarnya aku de citer len nk share dgn korang ni. Ni psl program yg akan aku join lepas smbahyang jumaat nnt. Nk tau ape??

Petang ni aku dgn geng2 aku akan bergerak ke Ulu Yam, utk ape? Kitorang nk wt Jugle trekking la. Sbnrnya kitorang pn di jmput oleh "Otai2" hostel kitorang, so xde byk bunyi kitorang ON je... Lagi pun hjung mggu ni pn bukan wt pe. Drpd dok xwt pe kt hostel, baik kami exercise.. Lg pn aku ni dh lme x join jungle trekking ni, dulu2 de la. Aku pn dh excited nk pegi ni, petang ni insyallah kami gerak kul 2.30 kot, tgk keadaan la.

Ok la kwn2... ( aku de kwn ke? hehehe ) aku nk siapkan barang2 utk aktiviti ptg ni, korang nk ikut x?? cpt la siap, hahaha...

Salam...

0 comments