15 Mei 2009

Hari ni merupakan hari terakhir peperiksaan aku. Kul 9.30 pagi td aku ade exam, paper Occupational English, alhamdulilah sume nye berjalan dgn lancar dan aku dpt jwab semua soalan. Usaha stdy lasy minit malam smalam, hahaha. Exam td abis kul 11.30, then de dgr ceramah & nasihat ckit drpd principle. Nasihat yg principle bg tu berkenaan praktikal kami dlm semester 7 nnt.

So, smester 7 nnt aku dpt prktikal kt Westlink Company, Banting, Selangor, MY. Petang td, lepas smbahyang jumaat, maka baliklah kwn2 aku ke kampung halaman masing2 utk menikmati cuti semester diorang sblum masuk blek ke semester 7 untuk bekerja di syarikat2 yg telah di tetapkan.

Ucapan kpd mmber2 aku, "Selamat Bercuti & bertemu lagi de semester 8".

SalamzzZZZ...

1 comments

  1. Cik Shuida~ // June 17, 2009 at 6:02 AM  

    Result oE ko dpt bpew...???