Assalamualaikum W.B.T.
Edisi ni aku tujukan khas utk sahabat aku yg bernama Ismail Bin Badri. Pada malam td, bersamaan 24 April 2009 genaplah umur si Mail ni 20 tahun. Tepat jam 12 malam, aku bersama geng2 aku yg lain pegi cari die utk wt prank kt die. Antara geng2 yg melibatkan diri dlm kegiatan mlm td adalah:
1) Aku ( capik )
2) Bohjan ( kepala project )
3) Ayob ( tok dalang )
4) Hadi ( camera man )
5) Jai
6) Apis ( sempot )
7) Wan
8) Apek
9) Arshad

Plan kitorang mcm biasa la, spe2 je mmber yg sambut birthday diorang, kitorang smbut dgn telur, hehehe. Malam td saje, Ismail ni mendapat 11 biji telur pelepok pelepek kt kepala die, wahahaha. Bukan tu aje, mlm td die advance ckit sbb die dpt extra tepung cap adabi... goreng pn sodap, hahaha!!! Pe lagi, abis muke putih cm raja kapur pastu cmpur dgn telur lg, korang bayangkan sndiri sudahlah.

Tapi ade yang lgi special tuk Mail pada smbutan hari lahirnya yg ke 20 ni. Nk tau pe, jom tgk video kt bwah ni... layan...


Utk pengetahuan korang, hampir setengah jam kitorang pjuk awek die tu buat wish. At last, si Mail dpt la wish mcm yg korang dengar td. Cm ne bunyinya?? " selamat hari lahir, moga panjang umur n murah rezeki, Saaaaaaayang B"

Amacam, gempak x?? Awek die ni sporting gk la, walaupun kne pujuk sekian lama tp sbnrnya malu je. Kalau korang nk tgk video lain yg dirakam oleh kamera man kitorang, cume klik kt [SINI] je

1 comments

  1. Enchek Shahrir™ // April 24, 2009 at 1:12 AM  

    wakakakkakakaka...

    pdn muko ko mail..

    den dh koba,jgn bega..

    kan egko dh kono..

    ahakz...