Hari ni 3 April 2009, pkul 3.40 ptg, sdg aku tgh syok melayan internet tbe2 someone "buzz" aku kt ym. Aku igtkn spe, rpe2 nye "dia".. hehehehe... So bile "dia" dh buzz, aku pn pe lg layan je la. Start dari kul 3.40 tu smpailah kul 5 aku chat. Topik kitorang psl sesi praktikal, bile aku tye2 die rpenye tgh praktikal kt banting. Aku x sgke die dpt prktikal kt banting. Aku tnjuk ckit pe yg aku citer dgn "dia".

asykinazis : fana prktkl kt banting..huu..
asykinazis : xnk lawat ke?huhu
mosqto_1485 : yke...
mosqto_1485 : kt mne?
asykinazis : yup..dok hostel hosp banting..tp klinik jenjarom..
mosqto_1485 : dh bpe lme fana prktikal..
asykinazis : yup..2mnggu je..gilir2..nnti stdnt lain lak dtg..
asykinazis : fana bru dtg mnggu lpas..

Pastu kn.... aku try la ajk die kuar plak.. hehehe..

mosqto_1485 : jmpe kt dataran dpn hsptal tu je la
mosqto_1485 : kn3...
asykinazis : sng ek?huhu..meh2..dtg la..lme xjmpe ni..hhu..ala..jmpe jela kt kwan taman 2..kt dpn 2 ade tmpt org jogging..fana ptg2 jogging kt situ..huhu

Rpenye dia pn kerap gk jogging kt dataran depan hospital tu. Tp aku xplak perasan walaupun aku jogging gk kt dataran tu. Insyallah mggu dpn klw de kesempatan, kitorang nk g jogging sme2, hehehe... Akan ku tunggu tibanya hari itu.... ( to be continued )

1 comments

  1. y // April 3, 2009 at 5:02 AM  

    wey, aku nk ikot..hehe